Mustang treff Torp 15.mai 2016 i Dakota Norway sin hangar

Informasjon, spørsmål og invitasjoner til ulike treff, utstillinger, show o.s.v. postes her. Terminliste

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Karmann
Interested
Interested

Re: Mustang treff Torp 24.mai i Dakota Norway sin hangar

Post by Karmann »

Takk for et fint treff Stig-Rune! En fin dag! :)
'67 Fastback 390 S-code, 527 FE, T-56 Magnum 6-speed, TCP power r&p

Stig-Rune
Curious
Curious

Re: Mustang treff Torp 24.mai i Dakota Norway sin hangar

Post by Stig-Rune »

Gutter og jenter, vi kjører på og håper at dere stiller opp. [-o< :D

15.mai kl 1100 nytt Mustang treff i Dakota hangar på Torp, Sandefjord. Se tråden over her så kan dere se hvordan det var i 2015. I år blir det et kombinert treff, Mustang og Harley-Davidson. Fantastisk kombinasjon fra 2 verdener. :D

- Premie utdeling m. godkjente dommere
- Cafe, enkel servering.
- Stand fra forskjellige firma.
- Rundflyvning med Dakota, se Vestfold fra luften, kr 600,- http://www.dakotanorway.no
- Premieutdeling i H.D også m. Godkjente dommere

Kan det være noe å lure på ?? Har du Harley så sitter du kona på den og kommer begge to :lol: ( eller mottsatt ) Sett av datoen.

Spørsmål? Kontakt Stig-Rune/ 90572857
2 hjul 82 Hk, 3 hjul 2400 Hk, 4 hjul 230 Hk

Stig-Rune
Curious
Curious

Re: Mustang treff Torp 15.mai 2016 i Dakota Norway sin hanga

Post by Stig-Rune »

Hvis det er noen som kan tenke seg å hjelpe meg den 15.mai så sitter jeg stor pris på det. Trenger hjelp til parkering, loddsalg, etc. Hvis du kan så ta kontakt med meg på stig-rh@online.no eller 90572857

Stig-Rune
Curious
Curious

Post by Stig-Rune »

Vi snakker ca 2 mnd til stevnet i dag. Må jo være litt frampå her for at dere skal huske å sette dagen av :-)

Norsk Mustang Club stiller opp med premier til stevnet, tusen takk :-) og da er det opp til dere og komme til Torp. Har du Mustang så er det vel ikke noe å lure på. Kom igjen, still opp og kom til Torp. Det kommer også masse Harley-Davidson, så det kommer til å bli en fantastisk kombinasjon. For ikke å snakke om Dakota :-)

Hvis noen har spørsmål, forslag eller andre ting, ikke nøl med å ta kontakt med meg på tlf eller mail.

stig-rh@online.no 90572857

Stig-Rune
Curious
Curious

Post by Stig-Rune »

Vi snakker ca 2 mnd til stevnet i dag. Må jo være litt frampå her for at dere skal huske å sette dagen av :-)

Norsk Mustang Club stiller opp med premier til stevnet, tusen takk :-) og da er det opp til dere og komme til Torp. Har du Mustang så er det vel ikke noe å lure på. Kom igjen, still opp og kom til Torp. Det kommer også masse Harley-Davidson, så det kommer til å bli en fantastisk kombinasjon. For ikke å snakke om Dakota :-)

Hvis noen har spørsmål, forslag eller andre ting, ikke nøl med å ta kontakt med meg på tlf eller mail.

stig-rh@online.no 90572857. :lol:

Stig-Rune
Curious
Curious

Post by Stig-Rune »

24 dager til Mustang & Harley-Davidson treff på Torp. Mange brikker begynner å falle på plass. Håper DU har satt av dagen og kommer. Jeg håper å slå rekorden fra 2015 med stor margin. Sjekk med alle du kjenner som har Mustang og få de med deg til Torp ( og de som har Harley )

Sees på Torp :-) :-)

Ps: Husk at det er på gamle militærsiden fra Stokke slik at du kjører inn via nordport. Sjekk veibeskrivelse i tidligere innlegg

Post Reply