Vårmønstring

Informasjon, spørsmål og invitasjoner til ulike treff, utstillinger, show o.s.v. postes her. Terminliste

Moderators: 429CJ, fox-body, abba

Post Reply
Fosen mustang
Curious
Curious

Vårmønstring

Post by Fosen mustang »

Halloys. Da æ e nytt medlemm her på 25 år å har nætopp til min store glede kjøpt en 1966 modell ford mustang HT. Så lure æ på om det e/ bruke å værra nå vårmønstring i trondheim for mustangklubben, vil gjærne ut på treff å få litt inspirasjon å tips å gode råd for vedlikehold å kanskje treff den rette jengen å miljøet for å få litt meir kunnskap om bilan å dele litt interessa over bilan :) på forhånd takk!

T-K
Interested
Interested

Re: Vårmønstring

Post by T-K »

Heisann!

Kontakt Elling her på forumet for info om Mustang aktiviteter i Trøndelag:)
Ellers legger jeg ved et par linker til deg her:

https://www.facebook.com/#!/events/197856307072616/ ( Mustangens Vårmønstring 3.Mai, Erkebispegården)

https://www.facebook.com/#!/events/1442470432635361/ ( Hot August Nights, Mustangtreff Erkebispegården 9.August)

Ellers er det vel Vårmønstring ( Amcar) på City Syd 25.Mai, mye Mustanger der også:)

Fosen mustang
Curious
Curious

Post by Fosen mustang »

Se her ja! Takker for kjapt og godt svar! Ser jeg får jo nesten litt tidspress for og bli ferdig med bilen :p

ELLING
Interested
Interested

Post by ELLING »

:-({|= Stå på gutten.. dette klarer du... hvi du sender din e post adr til meg på tlf. 92088241 skal du få all info fra våre møter og ellers det som skjer i midt Norge.. velkommen forresten til oss i NMC..

DETTE SKAL DU REKKE JA...
Attachments
SKA BLI FÆRDI  Æ JA.......gif
SKA BLI FÆRDI Æ JA.......gif (19.32 KiB) Viewed 2887 times
"FORDel me flat pedal"... Tar å en tur med hatten på...

Post Reply