daffen skrev:
Knallbra stevne med MYE gode tilbakemeldinger og 1 1/2 minutt dekning på TV2 NYHETENE !! IKKE I SPORTEN MEN I NYHETENE LØRDAG KVELD I BESTE SENDETID !!!!!! INGEN HAR NOEN GANG FÅTT SLIK REKLAME I LANDSDEKKENE MEDIA NOEN GANG !!!!!
DETTE VAR MORO OG FÅ TIL ETTER MYYYYYYYYYYEEEEEEEE JOBB

TAKK TIL NMC OG EIKER MUSTANG KLUBB OG MIDNIGHT CLUB SOM BIDRO TIL OG GJØRE DETTE MULIG OG GJENNOMFØRE !!!!
NESTE ÅRS PLANLEGGING ER ALLEREDE I GANG !!!!!!
DET ER VEL BRA REKLAME FOR SPORTEN VÅR ????
MVH
TROND HØST.
Hei Trond!
Gratulerer med vel gjennomført arrangement

Det var veldig artig å stå ringside å se på. Dere fortjener all honnør. Jeg vet selv hvor mye arbeid som må gjøres for at ett arrangement skal bli vellykket. Detaljene er meget viktig. Derfor synes jeg det er viktig at dere får tilbakemelding på både det som var bra og mindre bra. Som tilskuer synes jeg bl.a. dette var veldig bra:
- selve "arenaen" hvor dere hadde satt opp endel lastebilplan for å folk kunne få sett bedre, (en utfordring med så mange trær og store plakater)
- så langt jeg kunne se, ivaretok dere sikkerheten på en veldig god måte
- rimelig mat og drikke (jeg hadde bare kr. 60,- i cash, men kjærsten min kom tilbake med en stor hamburger, halvliter med cola og en kaffe. I forhold til Elverum var jo dette en ren "bargen" da bare en hamburger der kostet jo kr. 50,-)
- god og informativ speaker, (minus alt babbelet om gamle Olga)
- mye bra action for kr. 100,-

(traff noen som syns det var dyrt, men da skulle de bare visst hva de gikk glipp av)
Det som var mindre bra var:
- tilgangen til "arenaen" opplevdes som noe rotete
Vi parkerte ved biltilsynet og ble fortalt at vi skulle gå videre oppover til en gård på høyre side og så krysse over via en gangsti. Dette viste seg å være ett blindspor. Her var det ikke noen form for merking og ingen som kunne guide oss på riktig spor. Vi traff etterhvert en vakt som fortalte oss hvor vi skulle gå, da hadde vi rotet bort nesten en halv time

Så bedre merking og mer frivillig mannskap (som har kunnskap om området) må nok til i ett så stort område.
Men dette blir en 5èr på terningen fra meg