Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Lør Jun 24, 2017 21:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: 69 mustang ht
InnleggSkrevet: Ons Jun 07, 2017 07:59 
Avlogget
Curious
Curious

Driver med ledningsnettet litt, det er et par ting jeg la merke til som ikke virker helt riktig, det er ikke koblet noe annet enn strøm til dynamoen, den er sikkert jordet i sitt eget chassi, men skulle den ikke hatt noe i fra ladestrømsregulator-boksen?

Når vi snakker om regulatoren, her er det noe hakke gæærnt..... når jeg sjekker med koblingsdiagrammet så er den grønne/røde på feil plass, det ser også ut som om den grønne/røde har en plugg for radio-kondensatoren, den skal egentlig sitte på grønn/sort?
Bilde
Bilde

her er min plugg, jeg misstenker egentlig at noen har koblet den feil i pluggen, for kabelskoene inni bar tydelig preg av å ha hvert fiklet med, er det noen med en 69 mustang som kankje kunne ha dobbeltsjekket? tatt et kjappt bilde eller noe?

Bilde
Bilde

det er også en gul kabel der med kabelsko på, den var kun brettet og teipet inni harnesset (det har hvert flikket å plukket på dette flere ganger ser det ut som) hvor går denne? (det er den som er brettet litt oppover på dette bildet;
Bilde

Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 69 mustang ht
InnleggSkrevet: Lør Jun 24, 2017 14:05 
Avlogget
Curious
Curious

ledningsnettet er ferdig, lysene har fått nye fine releer, men jeg har et problem, som forsåvidt var der før lednnigsnettet ble moddet også, vindusviskeren fungerer ikke, jeg har byttet bryter og motor, det eneste jeg kan merke er at ledningene ved bryteren blir litt varme, får forsøke å bytte bryter igjenn kankje.... forferdelig irriterende greier..... jeg har demontert dashbordet for å gå over ledningene jeg tenkte også jeg skulle pipe dem ut helt frem for å sjekke kontinuitet....

den pluggen til strømregulatoren kuttet jeg helt ut, da jeg har en "one wire alternator" så den behøver jeg ikke....

vindusviskermekanismen skal være helt "selvstendig" så jeg kan ikke se at det skal være noen sammenheng med jobben jeg gjorde på ledningsnettet, så lenge jeg har strøm på tenning og konstantstrøm frem til kontakten til bryter for vindusvisker... jeg er rett og slett litt i villrede...

mens jeg samler meg litt for å begynne på vindusviskeren, igjenn..... så prøvde jeg å finne en løsning på eksterne målere, jeg vil ikke ha noe på dashbordet eller sånn a-stolpe-greier, det er ikke helt etter min smak.... Jeg kom på at askebegeret mitt ser litt rallete ut, og ikke er det i bruk heller, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lage noe i glassfiber, her er litt av prosessen:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
den er langt i fra fin, men fin langt i fra :) litt mer pussing og tilpassing så blir det nok akseptabelt...

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 50 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support