Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Fre Okt 19, 2018 16:16

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 65 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør Mai 16, 2009 21:12 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Det er et meget beundringsverdig arbeid du gjør for mustang miljøet :worship:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 15:35 
Avlogget
Curious
Curious
Brukerens avatar

Synes jeg får ganske mye for 300 kroner, jeg! Medlemsblad og kalender er fint det, men det viktige for meg er muligheten til å få svar på alle de dumme spørsmålene jeg kommer med... Sparer fort inn de kronene da. At det finnes noen "freeriders" tror jeg vi må leve med. Til deres forsvar så har de også kunnskap å bidra med. Treff og stevner er ikke så viktig for meg - men litt rabatt på deler hadde vært bra. Etter snart 10 år har jeg vel fortsatt til gode å få ei krone i rabatt noe sted fordi jeg er medlem.

medlem no. 933

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 16:15 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

tornado333 skrev:
Synes jeg får ganske mye for 300 kroner, jeg! Medlemsblad og kalender er fint det, men det viktige for meg er muligheten til å få svar på alle de dumme spørsmålene jeg kommer med... Sparer fort inn de kronene da. At det finnes noen "freeriders" tror jeg vi må leve med. Til deres forsvar så har de også kunnskap å bidra med. Treff og stevner er ikke så viktig for meg - men litt rabatt på deler hadde vært bra. Etter snart 10 år har jeg vel fortsatt til gode å få ei krone i rabatt noe sted fordi jeg er medlem.

medlem no. 933

Hvis du benytter de firmaene som er oppført på nest siste side i klubbladet, så får du vel rabatt som medlem.... Det gjør ihvertfall jeg 8) 8)

Hilsen medlem # 18

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 16:48 
Avlogget
Lifestyler
Lifestyler

Mustang GT skrev:
tornado333 skrev:

medlem no. 933

Hvis du benytter de firmaene som er oppført på nest siste side i klubbladet, så får du vel rabatt som medlem.... Det gjør ihvertfall jeg 8) 8)

Hilsen medlem # 18

Det er det ikke alle som gjør......spurte PP ang dette,og fikk tilsvar at prisene var så bra at rabatter kunne dem ikke gi....bor sikker på feil sted jeg da...kremt kremt :oops: så derfor blir mye handlet i Usa...bare på trass :twisted:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 19:37 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Nå er det vel ikke bare PP som gir oss i NMC prosenter :?
Det er mange firmaer som gir oss tilbud hvis vi bare benytter oss av dem :roll: Men vi må passe på at vi får dem ved å bruke medlemskapet aktivt :D

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir Aug 24, 2010 19:35 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Står det ikke at man får prosenter hos PP i bladet? Eller er det forbehold om trykkfeil i bladet?

"Certified V6 Psychopath"

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir Aug 24, 2010 19:51 
Avlogget
Lifestyler
Lifestyler

sikkert trykkfeil......har handlet en go del hos PP siden 2005...aldri fått noe rabatt,så vit jeg vet......

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Sep 12, 2010 18:44 
Avlogget
Curious
Curious
Brukerens avatar

Har lurt litt på det med rabatter fra PP.
Jeg har spurt om rabatt siden jeg er medlem både i Amcar klubben og Mustangklubben og har da fått til svar at det er lagt inn i systemet, å blir trekkt fra på fakturaen. På fakturaen står det ikke noe om rabatt.
Det kunne være interessant å vite hva andre har betalt for samme deler.
Eksempe:l Casterstag foring 3A187-2A kr. 490,- sett
Støtdemper KYB-KG4517 kr. 430,-
Øvre bærekule 4-bolt 3049-1 kr. 292,-
Alt til 67 HT.

Sammenlignet med å handle i USA synes jeg ikke prisene er høye, og det skal de ha på PP at det finnes vel ikke noen som er bedre å spørre om råd for de som ikke er eksperter på Mustang :D

04 BMW 530
-------------

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør Jun 18, 2011 02:00 
Avlogget
Interested
Interested
Brukerens avatar

Hadde dette forumet vært for bare medlemmer, ville jeg nok tvilsomt funnet hit.
Det hele begynte for meg med en gammel motor.. Og noen knotete spørsmål, som jeg fikk gode svar på.

Etter det har interessen blitt større og større, har vært med på treff, sammen med folk som er interesert, og vil dele. Jeg fikk faktisk prøvekjøre en Mustang! Det var utrolig stort!
Og nå vurderer jeg å kjøpe min egen Mustang, derfor har jeg meldt meg inn i klubben.

Alle som har amerikansk bil som hobby har et ansvar for rekruteringen.
Bruk bilen, ta med nabo gutten eller jenta på en crusetur, treff, ol. det funker!
Desto mer synelig bilene er, desto større interesse vekkes.. ?

Om det blir en Mustang, eller en annen amerikaner, så kommer jeg til å bruke bilen, så ofte jeg kan!
En liten regnskur er vel ikke noe?

Må vel også få takke de som stiller opp for å se på bil for meg!
Har ikke selv anledning og reise hele norge på kryss og tvers, da er det kjempegreit at man kan få hjelp fra noen som har peiling! - Uten antydning til nøling :D

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir Apr 02, 2013 00:39 
Avlogget
Curious
Curious
Brukerens avatar

Jeg har vært medlem en stund nettopp med tanke på å eie egen bil en gang.Nå skjer det,bil er kjøpt i USA og snart på veg over dammen :)
Mitt valg ble etter hvert en 1969 mod Mach 1,351 cid,manuell kasse og i fargen Royal Maroon.Bilen er vel langt i fra noen show winner og den skal etter hvert brukes....
også i litt mindre pent vær.Den store skrekken er å finne en stor koloni med stålmark (rust) men det skal ikke være noe slikt der !
Jeg vil vel kunne se bilen med egne øyne sånn ca 15-05-2013 + - en uke men det er egentlig utenfor min rekkevidde.Jeg må bare vente, :mrgreen:

Vedlegg:
Filkommentar: Her står bilen
007.jpg
007.jpg [ 158.71 KiB | Vist 7151 ganger ]

Assumption is the mother of all fuckups
Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre Mai 03, 2013 23:00 
Avlogget
Curious
Curious

Jeg har hatt mustang i litt over 1 uke. Første innlegget mitt i dette forumet var vel i oktober i fjor. Jeg skal snarest mulig melde meg inn som medlem. Jeg finner sikkert ut av det på sidene her, alternativt kanskje noen tipser meg når de leser dette. Jeg synes at disse sidene er gull verdt. Her er det masse informative ting som vil gagne den enkelte som kommer oppi samme problemer, alternativt vil få informasjon på en mye enklere måte enn å google det selv. Pluss at vi alle har en felles interesse i det vi driver med.
Jeg har en god del erfaring i fra forskjellige verv og er vant til at mange tar ting for gitt. Men jeg vet hvilken jobb enkelte ligger ned for at feks ett slikt forum og klubb skal fungere. Det er viktig for fellesskapet at folk er med å bidrar. Det koster som jeg har skjønt ikke veldig mye pr år. De fleste som har råd til en bil vil nok ha råd til å melde seg inn som medlem. Samtidig tror jeg også at det er viktig at det er ett åpent forum. Kanskje enkelte ting skal være kun for medlemmer? Det har jeg egentlig ikke gjort meg opp noen mening om.

Men husk en ting, bruker du en del tid på dette forumet eller trekker ut en del positive ting fra denne klubben som hjelper deg, så betal inn ett medlemskap og på denne måten vis at du sitter pris på den jobben som blir gjort.
Sier jeg som ikke er medlem :-)
Men det er kun ett tidsspørsmål :-)

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre Mai 03, 2013 23:38 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Artig å få tilbakemld fra en som har erfaring :D jeg har vært medlem siden 1994, og setter stor pris på de som legger ned mye tid på klubbarbeide for oss medlemmer. :mrgreen:

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 65 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support