Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Fre Okt 19, 2018 15:04

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man Apr 05, 2010 23:15 
Avlogget
Interested
Interested
Brukerens avatar

T-7 skrev:
Joys skrev:
64,5-66 har en-krets bremser= no light..

Så på dei med en-krets system er det bare panikken i øynene til sjåføren som lyser, når han har trampet pedalen i bånn og bilen fortsetter uforstyrret videre :shock: [-o<

=D>

krila skrev:
...
Det kan være litt sirkus å få til hvis den har sittet fast lenge i feil posisjon.
...

jeg så du skrev du begynte med mastersylinder, mulig jeg ikke oppfatter riktig, men regner med att den er byttet. ...

Sirkus ja,, tror det blir litt av et sirkus bare å få ut den blokken etter at bremsekraftforsterkeren kom på plass... Gruer meg litt til å fikse dette, er ikke bare og bare og legge om rørene nedi der :P
For øyeblikket lurer jeg på å bare ha det som det er nå, i hvert fall til sommeren. Brake-lyset har som sagt alltid lyst, men bremsene har fungert som de skal. Derfor tror og håper jeg at det stempelet sitter godt fast inni blokken. Har også justert bremsene nå, slik at bakbremsene akkurat ikke klarer å låse seg under test-nødbremsing

Mastersylinder er byttet ja ;)

Hvorfor vil man egentlig lufte lengst unna først?

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man Mar 21, 2011 17:58 
Avlogget
Curious
Curious
Brukerens avatar

mroed skrev:
T-7 skrev:
Joys skrev:
64,5-66 har en-krets bremser= no light..

Så på dei med en-krets system er det bare panikken i øynene til sjåføren som lyser, når han har trampet pedalen i bånn og bilen fortsetter uforstyrret videre :shock: [-o<

=D>

krila skrev:
...
Det kan være litt sirkus å få til hvis den har sittet fast lenge i feil posisjon.
...

jeg så du skrev du begynte med mastersylinder, mulig jeg ikke oppfatter riktig, men regner med att den er byttet. ...

Sirkus ja,, tror det blir litt av et sirkus bare å få ut den blokken etter at bremsekraftforsterkeren kom på plass... Gruer meg litt til å fikse dette, er ikke bare og bare og legge om rørene nedi der :P
For øyeblikket lurer jeg på å bare ha det som det er nå, i hvert fall til sommeren. Brake-lyset har som sagt alltid lyst, men bremsene har fungert som de skal. Derfor tror og håper jeg at det stempelet sitter godt fast inni blokken. Har også justert bremsene nå, slik at bakbremsene akkurat ikke klarer å låse seg under test-nødbremsing

Mastersylinder er byttet ja ;)

Hvorfor vil man egentlig lufte lengst unna først?

Enkelt og greit fordi da får en ut evt luft i røra det, hadde en begynnt forann på korteste, kunne en risikert et bra resultat der, og endt opp med luft i røra bak.. Begyner en med høyre bakhjule...osv så ender en med lufte venstre forhjul, og null luft:-)

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 26 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support