Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Fre Okt 19, 2018 15:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Forum
InnleggSkrevet: Man Apr 09, 2007 00:36 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Registrert: Søn Nov 26, 2006 19:43
Innlegg: 1108
Bosted: Ler
Hallois!

Vet dere som er ansvarlige for forumet når dette nye systemet er oppe og går?

Og hva er fordelene med det nye kontra det som er i dag??

_________________
65HT. Boss 302 med 347 Stroker, Jesel beltdrive, 4 trinns Toploader, Zoom clutch, Strangebygd 9", 31 splines, Subframe Connectors, CalTracs, RamAir
68FB Racecar, Boss 460 med 606 Stroker, Tørrsump, Powerglide, rørramme med 12 punkt bur, fallskjerm


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Apr 09, 2007 01:10 
Avlogget
Site Admin
Site Admin
Brukerens avatar

Registrert: Man Jan 23, 2006 11:19
Innlegg: 332
Bosted: Ulsteinvik
både fordeler og ulemper med det meste, fordelen er integrasjon av brukerdatabase mellom flere seksjoner, for å gi brukere muligheter til å f.eks legge inn nye linker til websider selv og diverse andre ting, for å få et mer dynamisk innhold.

vet ikke hvor mange her som faktisk er inne på forsiden til klubben lengre i noe særlig grad, og der skjer veldig lite på forsiden.

_________________
67' Mustang Convertible
Http://mustang.kentho.biz
NMC #2039
---------------------------------


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Apr 09, 2007 18:30 
Avlogget
Lifestyler
Lifestyler
Brukerens avatar

Registrert: Fre Des 31, 2004 01:24
Innlegg: 2051
Bosted: Sandnessjøen
Er en og annen gang innom, men det er som sakt lite som endes der så det blir ikke ofte.

Terje :)

_________________
1970 HT
347 stroker, Holley 600, 4R70W med "OptiShift" Baumann electronic control unit, 9"(3,89:1), truetrac locker.
Global West forstilling. Competition Enginering shocks.
Hjemmesiden til bilen min.
http://mustang.roros.net/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Apr 09, 2007 20:19 
Avlogget
Site Admin
Site Admin
Brukerens avatar

Registrert: Søn Okt 17, 2004 15:16
Innlegg: 864
Bosted: Hokksund
Det er i første rekke ikke forumet, men hovedsidene som trenger en "make over". Vi velger da å benytte et system som integrerer dette sammen, slik at det blir mer helhetlig enn det er i dag. I tillegg blir selve jobben med å gjøre endinger enklere og det blir mer muligheter for alle å bidra.

_________________
Morten R. N. - NMC #114

88 GT Convertible
79 Ghia 5.0 Notchback
(93 Ford Thunderbird LX)

http://www.morten.com
http://www.fox-body.com
http://www.amcarforum.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man Apr 09, 2007 22:29 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast
Brukerens avatar

Registrert: Søn Nov 26, 2006 19:43
Innlegg: 1108
Bosted: Ler
Høres fint ut dette med å integrere forumet mere sammen med hovedsiden ja!
Personlig går jeg sånn som det er i dag, direkte på forumet!

_________________
65HT. Boss 302 med 347 Stroker, Jesel beltdrive, 4 trinns Toploader, Zoom clutch, Strangebygd 9", 31 splines, Subframe Connectors, CalTracs, RamAir
68FB Racecar, Boss 460 med 606 Stroker, Tørrsump, Powerglide, rørramme med 12 punkt bur, fallskjerm


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support