Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Tor Okt 18, 2018 00:38

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 49 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør Mar 12, 2011 09:22 
Avlogget
Curious
Curious
Brukerens avatar

phara0h skrev:
Smuggler skrev:

Var no sånt jeg tenkte på ja...et som kunne virke på siden av forumtet..uten at en nødvendighvis trengte bruke det..men se hva og hvem som gidder skrive der..samtidig som et sitter leser forumet uansett:-)
Vet ikke..jeg tror det kunne hvert kos..litt enklere en PM:-) Har sett det på et forum..husker ikke vilket..det er vel du den rette til si noe om, ikke meg:-)

Det som er litt synd med live-chat er at man ikke kan bruke det som en kunnskapsbase, som man kan med ett forum. Ofte vil jo folk finne svar på ting de lurer på med en gang i ett forum. Der finner man jo samtaler som er flere år gamle.

Helt enig i det, men det jeg så for meg, var et livevindu som kunne f.eks være på høyre siden av forumet.,..når en er der alikevel.. kun med registrete brukere online..eller gjester for dem som ønsket det..som sagt, burde vel holde kjeft her..siden jeg er så ny..hehe, men funket bra et annet sted jeg var..
Enig i at fornuftige svar heller bør ligge på¨forumet,,er jo tross alt der en finner dem igjen om en lurer på noe:-)

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 49 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support