Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Tir Jan 23, 2018 02:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 31 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:04 
Avlogget
Interested
Interested

grogei skrev:
He he ja du er inne på noe der :wink:
Men trur vi skal være glad noen gidder å holde på. slik som resten av folkene i bil bransjen.
Trur det var bedre tider, før alle handlet deler på nette.
Nå kan man enkelt sende en mail til de fleste forhandlerene i USA og Taiwan og få minst 30% avslag. men det kan vi jo også gjøre hjemme i Norge oss Opel, VW. er vel nesten slutt der man betaler utsalgspris.

Vinduer/Dører, alt er jo til 30-40 % rabatt. har aldri hørt om noen som kjøper til vanlig pris. Ikke en gang bensin

Så hva er vanlig pris?

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:06 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast

Elwaro skrev:
Det er jo nettopp det som er hele greia; lønna er for høy i Norge og må ned for å få billige varer !!!
For de som ikke helt skjønner hva de selv sier; om PP senker lønna si' så bør varene kunne tilbys billigere ut til forbruker :lol:

Start med deg sjølv og di eiga lønn.
Då kan varer og tjenester i den bransjen som Elwaro arbeider i, bli billigare. :D

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:09 
Avlogget
Interested
Interested

Mr Fox skrev:
Elwaro skrev:
Det er jo nettopp det som er hele greia; lønna er for høy i Norge og må ned for å få billige varer !!!
For de som ikke helt skjønner hva de selv sier; om PP senker lønna si' så bør varene kunne tilbys billigere ut til forbruker :lol:

Då kan varer og tjenester i den bransjen som Elwaro arbeider i, bli billigare. :D

Fatter ikke hva du sikter til. For å holde oss til det som diskuteres så bestiller jeg heller direkte fra USA [-X

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:25 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast

Elwaro skrev:
grogei skrev:
He he ja du er inne på noe der :wink:
Men trur vi skal være glad noen gidder å holde på. slik som resten av folkene i bil bransjen.
Trur det var bedre tider, før alle handlet deler på nette.
Nå kan man enkelt sende en mail til de fleste forhandlerene i USA og Taiwan og få minst 30% avslag. men det kan vi jo også gjøre hjemme i Norge oss Opel, VW. er vel nesten slutt der man betaler utsalgspris.

Vinduer/Dører, alt er jo til 30-40 % rabatt. har aldri hørt om noen som kjøper til vanlig pris. Ikke en gang bensin

Så hva er vanlig pris?

Ja hva er vanlig pris. for oss som handler mustang deler fra mustang unlimited i usa. eller JC ponyparts. vil jeg si mellom 20-30% reduksjon er vanlig pris, vist man handler over 500 dollar over 10.000 dollar 30-40% Jeg handler for alt alt for mange kroner der borte, men fikk avtalene, før jeg begynte å handle og dem har aldri forandret på godene. så regner med de fleste får en god avtale, bare dem kontakter kundeservice først

På tyske fransk og jappse i norge, minst 30% avslag, fra første delen, gjelder egentlig alle bil firma.

Men jeg er litt redd vi har kapret hele tråden, Heter jo Pony parts- skryt når det fortjenes. så her har jeg desverre gått langt ut over det jeg burde :oops:

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:52 
Avlogget
Enthusiast
Enthusiast

Elwaro skrev:
Mr Fox skrev:
Elwaro skrev:

Fatter ikke hva du sikter til. For å holde oss til det som diskuteres så bestiller jeg heller direkte fra USA [-X

Det er faktisk du sjølv som påstår att lønna i Norge er for høg og må ned.

Er nok ikkje få arbeidstimer Pony Parts bruker på å gi råd og veiledning til kunder. :D
Det får du lite av på nettbutikker.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn Nov 24, 2013 21:59 
Avlogget
Interested
Interested

Mr Fox skrev:
Elwaro skrev:
Mr Fox skrev:
Elwaro skrev:

Det er faktisk du sjølv som påstår att lønna i Norge er for høg og må ned.

Er nok ikkje få arbeidstimer Pony Parts bruker på å gi råd og veiledning til kunder. :D
Det får du lite av på nettbutikker.

Det er faktisk PP og prisene de opererer med som er tema her. Om noen ønsker å kjøpe råd og veiledning må de gjerne gjøre det for min del. Jeg handler der det er mest formålstjenelig, der og da. Men tråden handler også om ros til PP, i og med at undertegnede og en del andre tidligere også har kritisert de for manglende service !!!

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir Feb 10, 2015 18:59 
Avlogget
Curious
Curious

Ser tråden er litt gammel, men skitt la gå :)

For snart 2 år siden kjøpte jeg en 73 Mustang ferdig nedplukket i molekyler, har sakte men sikkert fått den sammen igjen, og har følgelig handlet en del hos PonyParts, og den service og hjelp jeg har fått derfra er utrolig bra, de har alltid tatt seg tid til meg når jeg har kontaktet dem enten for å handle eller få svar på det jeg har måttet lure på, har spurt dem om deler som du ikke får som repro, da gikk det en stund, så ringer Rickard og sier at han har fått tak i brukt til meg :-)
Aldri vært noe tull der for mitt vedkommende.
At det koster litt mer er nå så, noe jeg har lært i løpet av livet er at man får som regel det man betaler for, pris og kvalitet går ofte hånd i hånd ;)
Men det står oss alle fritt å handle hvor man vil :-)

Terningkast 6 for PonyParts fra meg :-)

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 31 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support