Norsk Mustang Club

.:Mustang Forum:.
Dato/klokkeslett: Søn Okt 22, 2017 01:14

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons Aug 09, 2017 07:58 
Avlogget
Curious
Curious

Hei

Da er jeg i gang med å kjøpe min aller første mustang, min drømmebil de siste 12 årene.

Har avtalt et møte med en som selger sin mustang førstkommende lørdag og lurte på om dere hadde noen innveiinger eller kommentar på bilen jeg linker til?:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?fi ... =101735797

Har vært i kontakt med selger som virker som en hyggelig og redelig kar og fått svar på et par spørsmål jeg stilte:

- Noen bitte små bobler nede på venstre side førerdør(ingen endringer siste år)
- Tilstanden på bilen vil jeg si er god.
-Av originaldeler som er byttet er det hovedlyktene og panelene på instrumentene,samt ratt.
- Bilen har stått tørt under selvpustende presenning, ikke kjørt i regn eller snø.
- Mustang kjennerens kommentar: hans kommentar var at bilen var meget pen innvendig og ryddig og hel utvendig.
-Ingen startproblemer overhodet, jeg er ute i garasjen og starter den 3-5 ganger om vinteren også.

Utifra dette vil dere si at det er et godt kjøp?, har vært på finn en stund og sett på priser på slike biler og jeg syns det er en veldig god pris.

Brage

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor Aug 10, 2017 16:13 
Avlogget
Curious
Curious

Hei. Skal ikke si for mye siden jeg ikke kjenner bilen, bare et par ting som du kanskje ikke bryr deg om. Det første er at det er rekkesekser, uten forkleinelse, men det er altså ikke V8. Det neste er at det ifølge annonse er satt inn xenon lys i hovedlys. Dette liker dem dårlig på EU. Ikke større problem enn at det må inn vanlige lys, som dessverre lyser dårligere men xenon ettermontert er dem lite glad i. Siden det heller ikke er utført EU kontroll tidligere, ville jeg for min del bedt om at dette gjøres før salg. Håper ikke å skremme deg for bilen så fin ut på bildene den. Fin fargesammensetning og hel og fin i inventar. Lykke til og velkommen til en fin hobby med mange flotte biler og personer.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor Aug 10, 2017 17:44 
Avlogget
Curious
Curious

tusen takk for svar, men nå fikk jeg plutselig melding om at bilen er solgt. så mye for en avtale er en avtale, så søket fortsetter.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre Aug 18, 2017 10:25 
Avlogget
Curious
Curious

brage skrev:
tusen takk for svar, men nå fikk jeg plutselig melding om at bilen er solgt. så mye for en avtale er en avtale, så søket fortsetter.

Det er veldig kjedelig å oppleve. Du er ikke den første. Lykke til videre med søket. Det viktigste du kan gjøre er å få innspill fra dyktige fagfolk/entusiaster så du kjøper en "frisk bil". Alt annet som skinner og ser pent ut lokker oss, men er ikke det som virkelig betyr noe. Det kan fikses senere og er mye billigere enn å sveise rust og bytte tekniske deler.

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet